Volgers

vrijdag 23 september 2011

workshop 29 sept

Hallo,allemaal
Ik ga een workshop stempelen geven bij de Hobbystunter donderdagavond 29sept om half 8.
We gaan met verschillende lagen embossingspoeder werken.Dus heb je zin om te komen geeft je op bij Jose.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de etalage van de hobbystunter.De uil met witte inkt gestempeld,en embossingspoeder bewerkt.Op het rondje met beige inkt de tekst gestempeld.
Swirl is van sizix,embossingsmal weet ik niet meer.Allemaal fijne dag.Gr.Nel


10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Nel !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi nel
    dat ziet er weer meer dan prachtig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die boomembossing. Leuke uil ook. Leuk kaartje, beetje jammer dat de foto niet scherp is!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf kaartje Nel, de uil is geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart succes met de workshop
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Nel. Heb m zien staan in de etalage.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk- die boom achter de uil Nel! Ik kan je helpen met de embossingmal daarvan: is van Craft Concepts, dezelfde als die ik komend weekend ga gebruiken.
    Tot morgen!. Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Nel.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen